Tervetuloa! K18 / nuori aikuinen

Tervetuloa mukaan nuorten ja nuorten aikuisten toimintaan! Muistakaa, että seurakunnan työntekijöille voi aina laittaa viestiä. Vastaamme heti kun olemme työvuorossa.

- Meidän messuyhteisönä toimii PyhäParkki. Tästä pääset Pyhä Parkin omille sivuille.
- Nuortenillat ja isostoiminta kaipaavat myös turvallisten nuorten aikuisten läsnäoloa! Riittää kun tulet paikalle, ja olet oma itsesi nuorten kanssa :) Kutsumme keväällä rippikoululaisia mukaan nuorteniltoihin, joten olisi ihanaa jos sinäkin pääsisit mukaan!

Kansainvälisyys

Ikaalisten seurakunnan nuoret ovat tehneet vuosien varrella retkiä Norjaan ja Viroon. Meillä on ystävyysseurakuntia Kontupohjassa Karjalassa ja Palamusella Virossa. Vuodesta 2009 on lähetetty 18-vuotiaita nuoria kesänuoriksi eli 2-3 viikoksi lyhytaikaiseen lähetystyöhön Palamuselle. Kysy tästä lisää! Voisitko sinä olla ensi vuonna kesänuori?

Pyhäparkin messu kerran kuussa
sunnuntaina klo 16 :)