Jumalan kansan juhla

Jokainen messu on Jumalan kansan juhla. Näin on vaikka ei erityistä juhlaa vietettäisikään, sillä juhla syntyy keskinäisestä yhteydestä ja Jumalan läsnäolosta. Ikaalisten seurakunnassa jumalanpalveluselämä on monipuolista ja rikasta.

Jumalanpalvelukset Ikaalisissa

- Ikaalisten kirkossa sunnuntaisin klo 10
(satunnaisesti jumalanpalvelus voi olla eri aikaan kuten esim. juhannusaattona, 2. pääsiäispäivänä, tapaninpäivänä ja pyhäinpäivänä)
- Luhalahden kirkossa kerran kuussa useimmiten klo 13
- Nuorekas yhteisöllinen PyhäParkki -messu seurakuntakeskuksessa kerran kuussa klo 16

Ajankohtaiset tiedot jumalanpalveluksista löytyvät seurakunnan nettisivuilta ja paikallislehden torstain numerosta.

Perhemessut

Vuoden aikana on kolme perhejumalanpalvelusta. Keväällä marianpäivänä vietetään kummikirkkoa ja syksyllä mikkelinpäivänä messuun kutsutaan erityisesti isovanhempia ja lapsia. Kolmas perhemessu on ensimmäisenä adventtina.

Tule yhdessä tekemään!

Haluamme vahvistaa jumalanpalvelusten yhteisöllisyyttä. Se toteutuu tietenkin yhdessä veisatuissa virsissä, yhteisissä rukouksissa ja esimerkiksi kirkkokahveilla keskiristilllä, mutta se toteutuu myös yhdessä tekemällä. Jokaiselle löytyy kyllä sopivaa ja mielekästä tekemistä. Samalla toteutuu käytännössä Paavalin ajatus seurakunnasta Kristuksen ruumiina, jossa kaikille on oma paikka ja tehtävä.

Kiinnostaisiko sinua..
- Tekstien lukeminen
- Kirkkokuoro
- Kolehdin kantaminen
- Kirkkokahvien laittaminen
- Laulaminen tai soittaminen

Tai kiinnostaisivatko sinua erilaiset tehtävät PyhäParkissa. Ota yhteyttä Johanna Säynäjäkankaaseen.