Pyhäparkki

Osana jotain suurempaa

Pyhäparkki tahtoo omalta osaltaan olla vahvistamassa yhteisöllisyyttä Ikaalisissa. Järjestämme Pyhäparkki-messua kerran kuussa ja ideoimme silloin tällöin erilaisia tempauksia. Tahdotko sinäkin olla mukana palvelemassa seurakuntaa omilla lahjoillasi? Ota yhteyttä ja kerro, mitä sinä osaat ja tykkäät tehdä! Ehkä nautit valokuvaamisesta, videoiden tekemisestä, ihmisten kohtaamisesta, rukoilusta, organisoinnista, sommittelusta, askartelusta, lasten kanssa touhuamisesta tai jostain aivan muusta. Jokaista tarvitaan!

Pyhäparkki-messu

Tervetuloa mukaan iltapäivämessuun, jossa saat levähtää. Seurakuntalaiset yhdessä kohtaavat Jeesuksen armon, toivon ja rakkauden. Tiedossa on Jumalan ja toinen toisemme kohtaamisen hetki. Luvassa sanaa, ehtoollista, rukousta, bändimusiikkia ja toivottavasti Sinä! Tule sellaisena kuin olet!

Lapsille myös opetuksen aikana oma LastenParkki seurakuntatalon alakerrassa päiväkerhotiloissa.

Pyhäparkki-messu noin kerran kuussa sunnuntaina klo 16.

Lisätietoja: Johanna Säynäjäkangas 044 7440038, johanna.saynajakangas@evl.fi

Ilmoittaudu mukaan tapahtumiin ja leireille ilmoittautumis-sivun linkkien kautta:

Ilmoittaudu - Ikaalisten seurakunta

Lisää toiminnasta nuorille aikuisille:
Nuoret aikuiset / K18 - Ikaalisten seurakunta

Pyhäparkin syysmainos 2022