5v. synttärit

Kynttilähetket päiväkodeissa

Lastenohjaajat tai lapsityön pappi käyvät muutaman kerran vuodessa päiväkodeilla pitämässä kynttilähetken lapsille. Se on yhteinen hetki, joka sisältää hiljentymistä, laulua, leikkiä ja Raamatunkertomuksen. Käymme Valkean ruusun,  Kakkospesän ja Kilvakkalan päiväkodeilla. Myös perhepäivähoitolapsille on oma kynttilähetki seuriksen päiväkerhotiloissa.

Kotipyhäkoulut

Kesäaikaan vapaaehtoiset pyhäkoulunvetäjät järjestävät pyhäkoulua kodeissaan tai esim Tevaniemen koululla. Seuraa tapahtumailmoittelua täällä netissä ja paikallislehdessä.

5v-synttärit

Kunakin vuonna 5 vuotta täyttävät seurakuntalaiset kutsutaan seurakuntakeskukseen juhlimaan yhteisiä syntymäpäiviä syksyllä.
Kaikille 5 vuotta  täyttäville seurakuntalaisille lähetetään kotiin kutsu synttäreille.