Ikaalisten seurakunnan keittiöpalvelut

Valmistamme herkulliset ruoat ja maistuvat leivonnaiset; niin seurakunnan omiin, kuin ulkopuolisten asiakkaiden pitopalvelutilaisuuksiin paikanpäällä. Palvelemme myös mahdollisuuksien mukaan asiakkaan omissa tiloissa. Suunnittelemme yhdessä asiakkaiden kanssa kulloiseenkin tilaisuuteen sopivan kokonaisuuden. Kunnioitamme asiakkaiden omia toiveita tarjoilujen järjestämisestä, mutta tarjoamme myös valmiita ehdotuksia. Hinnoittelumme kattaa kokonaisuuden tilavuokrasta – tarjoiluihin.

Seurakuntakeskuksella meillä on käytössä kolme erilaista salia, joita asiakkaat voivat varata tilaisuuden luonteen ja –koon perusteella. Tilat on mitoitettu 40 , 60 tai 100-120 henkilön mukaisesti.

Pyhälisä

100 euroa

Koivikon rantasauna

Koivikon rantasauna (Epen Tupa), on ympärivuotisessa käytössä. Tila soveltuu erilaisten kokouksien, perhejuhlien ja saunailtojen pitopaikaksi. Tilaa on n. 30 – 40 henkilölle. Keittiömme valmistaa mielellään saunalle tilaisuuden mukaiset tarjoilut. Asiakkaat voivat viedä myös itse omat tarjottavat saunalle.

Ruokalistavaihtoehtoja hintoineen

Menuvaihtoehdot