Kukkia

Toimintaa eläkeläisille

Seurakunnan diakoniatyö tarjoaa vanhemalle väelle kerhotoimintaa, retkiä ja leiripäivän.  Diakoniatyön vapaaehtoiset ovat mukana mm. Yhteisvastuukerääjinä, Olkkarin vapaaehtoisina sekä torikahviloita järjestämässä.  Vapaaehtoisille pyritään järjestetään kerran vuodessa virkistyspäivä.

Diakoniatyöntekijät Päivi-Riitta ja Tiina toivottavat sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan toimintaan!

Kultaisen iän kerhot

Keskustan Kultaisen iän kerho kokontuu yleensä kuukauden toisena torstaina seurakuntakeskuksessa klo 11.30 - 13.30.  Kerho toteutetaan yhdessä Punaisen Ristin vapaaehtoisten kanssa.  Mukana on seurakunnan työntekijöitä.  Aloitamme keittolounaalla ja päätämme kahvitteluun.  Lounaan hinta on 5€.

Luhalahden Kultaisen iän kerho kokoontuu kuukauden kolmantena torstaina klo 10 - 12.  Mukana myös seurakunnan työntekijöitä ja tilaisuudessa on keittolounas, jonka hinta on 5€.

Syntymäpäivä käytäntö:

70v,75v ja 80v  seurakunta kutsuu kirjeitse juhlaan, jotka järjestetään seurakuntakeskuksessa.

Papit onnittelevat 90v ja 100v ja sitä vanhempia.

Diakoniatyöntekijät onnittelevat 85v ja 91v - 99v.

Työntekijät ottavat yhteyttä onniteltaviin etukäteen.

Tel Aviv