Toripäiväkonsertti klo 12

ke 30.6. klo 12.00
Temppelimannit esiintyvät keskiviikkona 30.6. klo 12 Ikaalisten kirkossa

Ikaalisten kirkko

Temppelimannit toripäiväkonsertissa - perinteistä pelimannimusiikkia sekä virsiä pelimannityyliin

Toripäivien konsertit käynnistyvät jälleen Ikaalisten kirkossa. Nämä konsertit järjestetään Ikaalisten kirkossa toripäivien päätteeksi eli keskiviikkoisin klo 12.

Ensimmäinen konsertti soi toripäivän kunniaksi keskiviikkona 30.6. Tilaisuudessa esiintyvät Temppelimannit eli Anna-Mari Yrjänä, harmonikka ja Leena Kivi, viulu. Nämä kaksi erinomaista kanttoria esittävät pelimannimusiikkia sekä virsiä pelimannityyliin.

Konsertin onnistumisen kannalta on näin korona-aikaan huomioitava hygieniaohjeet ja turvavälit. On tärkeätä, että konserttiin osallistujat jakautuvat kirkkotilaan mahdollisimman väljästi ja odottavat kärsivällisesti omilla paikoillaan, ettei jonoja pääse muodostumaan. Käsihygieniasta on syytä huolehtia. Kasvomaski ei ole pakollinen, mutta suositeltava. Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Lämpimästi tervetuloa!

• Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä