Kauneimmat joululaulut

ke 13.12. klo 19.00

Bar no Name

Tervetuloa laulamaan kauneimpia joululaulua Noukkariin. Lauluja lauletaan Kauneimmat joululaulut vihkosesta toiveiden mukaan. Laulattamassa Juha Aila ja Sanna Toivola.

Kauneimmat Joululaulut kajahtavat kirkoissa tänä jouluna jo 45. kerran. Suomen suurimmasta vuosittaisesta musiikkitapahtumasta on muodostunut jouluperinne, joka kerää vuosittain noin miljoona suomalaista kirkkoihin laulamaan.

Nykyisin lähes jokainen evankelisluterilainen seurakunta järjestää vähintään yhden Kauneimmat Joululaulut -tilaisuuden. Suurimmat seurakunnat laulattavat ihmisiä kymmenissä tilaisuuksissa ensimmäisestä adventista loppiaiseen. Kauneimpia Joululauluja lauletaan kirkkojen lisäksi muun muassa kuppiloissa, kauppakeskuksissa, ja kouluissa.

Tämän lisäksi Kauneimpia Joululauluja kokoontuvat laulamaan myös ulkosuomalaiset eri puolilla maailmaa ja vihkoja lähetetään tänäkin vuonna noin 20 maahaan.