Pyhäkoulut päiväkodeissa

Lastenohjaajat tai lapsityön pappi käyvät muutaman kerran vuodessa päiväkodeilla pitämässä Pyhäkouluhartauden lapsille. Se on pienimuotoinen jumalanpalvelus, jossa voidaan kokea Taivaan Isän läsnäoloa sanan, rukouksen, laulun ja liikkeen välityksellä. Keskustassa käymme Tuohikontin, Keskustan ja Kakkospesän päiväkodeilla. Myös perhepäivähoitolapsille on oma hartaus päiväkerhotiloissa. Lisäksi käymme Kilvakkalan päiväkodilla.

Kotipyhäkoulut

Kesäisin vapaaehtoiset  järjestävät  pyhäkoulua omissa kodeissaan. Seuraa tapahtumailmoittelua täällä netissä ja paikallislehdessä.

5v-synttärit

Kunakin vuonna 5 vuotta täyttävät seurakuntalaiset kutsutaan seurakuntakeskukseen juhlimaan yhteisiä syntymäpäiviä syksyllä. Seurakunta myös muistaa sankareita pienellä lahjalla.